marți, 17 decembrie 2013

Caută ac de cojocul lui!

Era cam pe la ora șapte
Spre-nserare
Când cu un gând bun
Am intrat la noi în hambare
Să mă uit iar de porumb.
Dar fără a gândi o clipă
Că din întuneric
O lucire mică
Va trece pe lângă mine-n pripă
Să se-ascudă
Și să găsească adăpost
Într-o gaură surdă
Tocmai în hambarul nost.
I-am chemat pe cei ai casei
Să le spun de micul chiriaș
Să vedem de se întoarce
Ori de n-a fugit pe imaș.
Am stat așa de veghe
O noapte bună cu lumini
Dar amicului pe semne
I-a plăcut să doarmă în vecini.
- Ei, îmi zice tata,
Las că am eu ac de cojocul lui
Numai să vină dimineața
Și-am să-i pun blana în cui
Că am eu niște amici
Care au să vină chiar aici
Cu nume de cod DDD
O să-i prindă picioarele
Ei sunt cei mai buni la
În dezinsecție îți vin ajutoare
Și ca totul să fie bine
Și să le de-a o lecție
Au și seviciu de dezinfecție.
Dă-mi acuma telefonul
Să le formez numărul
Hai ridică receptorul
Și formază cum îți spun
Și-o să vină chiar acum!
 

Ganduri culese de pe:
http://cipriandeblaj.blogspot.ro/2013/12/cauta-ac-de-cojocul-lui.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu