vineri, 13 decembrie 2013

Realitatea bate RECLAMA! Hasta la Vista DAUNATORI!

Realitatea bate RECLAMA! Hasta la Vista COMBATEREA DAUNATORILOR!

December 13th, 2013
Un apartament din Capitala. Un apartament banal cu doua camere din zona Militari, una dintre cele mai ieftine zone din Bucuresti. Zona Piata Gorjului, la o aruncatura de bat de gura de metrou cu acelasi nume – Gorjului. Aici locuiesc, pe langa o familie clasica de bucuresteni, el, in varsta de 40 de ani,  sofer de taxi la o firma cu vechime, ea in varsta de 37 de ani, casiera la un SUPERMARKET din zona, si…niste creaturi. Chiar le-am surprins intr-un moment de voiosie ad-hoc intr-un colt din bucatarie…
Vad un grup de gandaci, cu look-ul lor demn de filmele lui Alfred Hitchcock, cu stratul de cheratina gros, sunt oribili…Langa ei niste plosnite ca niste dame ieftine de companie din cea mai jegoasa spelunca din Manilla, un pui de sobolan raios si doi paianjeni, frati gemeni, HORROR.






- De ce ne-am strans aici? Eu, ca pui de sobolan ce sunt, nu-mi place sa fiu atat de expus…Voi va ascundeti repede dar eu!?
- Taci ma fricosule…Eu, seful gandacilor de aici te-am adus ca sa vezi si tu cum facem noi misto de stapan…bine se crede el stapan ca are acte pe apartamentul asta vechi de 30 de ani, dar noi suntem stapanii…I-am devastat bucataria, baia si mai urmeaza
- Oooo mi amor…ce-mi place cand vorbesti asa…Si plosnitele incep sa se urce pe gandac…Un cadru prea oribil ca sa-l pot povesti mai detaliat…
- Eu si fratiorul meu ne-am tot amuzat, ca niste paianjeni ce suntem de tentativele “stapanului”…L-am vazut de sus de pe lustra cum se uita cu pofta la televizor la tot felul de reclame cu daunatori si nu pot sa nu ma gadil pe burta de ras…S-a dus la SUPERMARKET, acolo unde lucreaza sotia lui si a cumparat tot ce era pentru daunatori…Ageamiu….ca multi alti bucuresteni care cumpara tot felul de prostii si n-au habar ca nu mai au efecte pe noi:))) Cu ce hotarare dadea cu substantele alea dupa noi…Mai stii sef gandac cand te stropea cu nu stiu ce substanta si tu fugeai de radeai ca sa-l vezi pe el cum se chinuie…Oamenii astia nu inteleg ca RECLAMELE n-au legatura cu realitatea!? E ca atunci cand te duci la un magazin de tip fast food si vezi la televizor un sandwich urias si cand comanzi e cat jumatate de palma:))) Ei cred ca fac economii si dau banii pe prostii…Dar noi tot aici ramanem:)))
-Creaturi, dar ce face acum de e concentrat. Eu am ochi de sobolan si nu vad foarte bine. Uite, stapanul, sta cu nasul in calculator. Voi, paianjeni, faceti un drum pana acolo…

Si au plecat paianjenii si cand au venit…Ceva s-a rupt, ceva s-a schimbat…Gandacul sef incepe cu intrebarile…
-Hei, ce e cu fetele astea scorojite?
- E groasa sefu…S-a desteptat stapanul…A gasit numarul asta de telefon 0219662 …. Nu mai joaca ca amatorii…Am vazut si poza ta pe acolo, si poza mea…Si poza lui, si poza la astea…SUNTEM MORTI! DDD scrie pe noiDeratizare, Dezinsectie si Dezinfectie!

-Hooo, nebunilor! Ce e asa deosebit la site-ul asta sau unde zici tu ca a intrat!?
-Sefu, astia sunt profesionisti. Mi-au zis si mie niste veri, cand i-a vazut, cu cagule pe fata, costume de protectie, nu sunt ca instalatorii aia de-i gasesti pe scara blocului. Astia fac bucataria luna de ajungi sa mananci de pe jos de curatenie. Eu si cu fratele meu gata…Noi spalam putina…
-Eu sunt mic, un sobolan pricajit. Ma duc dupa ei…Gasesc eu loc pe langa tomberoanele din spatele blocului…
-Eu si cu tarfele mele nu plecam…Nu s-au inventat inca substantele care sa ma faca pe mine…
Dar n-au trecut 24 de ore ca Patrula DDD si-a facut aparitia la domiciliu….Ce a urmat, e lesne de inteles…Ultimele cuvintele pe care au apucat sa le mai auda gandacii si plosnitele au fost HASTA la Vista! Cu DDD orice cosmar  cu daunatori se termina cu PUNCT!

Gand cules de pe http://presainblugi.com/realitatea-bate-reclama-hasta-la-vista-daunatori/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu